gray Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Pool for time of subs I'll have 86 mins Dyer for Duff, regardless of score Link to post Share on other sites More sharing options...
PM Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 N'Zogbia in the 4th added minute as Sibierski severs his toe and has to be removed from the field in chains. Link to post Share on other sites More sharing options...
Lagerstedt Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 We won't make a substitution. Shola will break down after 60 min and we'll play with ten men. Link to post Share on other sites More sharing options...
Nobody Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Dyer for Shola after 60. Link to post Share on other sites More sharing options...
chicago_shearer Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 N'Zogbia for whichever Newcastle player looks most likely to do something, 89 min. Link to post Share on other sites More sharing options...
gray Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 looks like its going to be zog for shola 55 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nobby Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 56m Glenn Roeder made a double change, with Kieron Dyer replacing Ameobi and Charles N'Zogbia coming off the bench in place of Duff. Link to post Share on other sites More sharing options...
Nobody Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 I reckoned I was quite close. Dyer for Shola was the first one to be shown, 4 minutes from my prediction Link to post Share on other sites More sharing options...
Keefaz Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 N'Zogbia for whichever Newcastle player looks most likely to do something, 89 min. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts