Jump to content

what do these teams have in common?


Guest Invicta_Toon
 Share

Recommended Posts

Guest Invicta_Toon

that's not obvious or grammar related

 

:roll:

 

poo.  i was just thinking their 1st initials can be arranged to spell clam vet  :winking:

 

melt vac tbh  :winking:

Link to post
Share on other sites

Guest Invicta_Toon

can't believe no one's got this btw

 

I have a history of posting what I think are challenging quiz questions, only for some git to post the answer 20 seconds later

Link to post
Share on other sites

Guest Invicta_Toon

They are all part of a quiz question nobody gives a shit about.

 

patently been thinking about it all night

 

No.

 

liar liar pants on fire

Link to post
Share on other sites

Guest Moe-Ali

Man U

Arse

Chelski

Liverpool

Villa

Tottingham

Everton

 

 

They are the most competition for us and our aspirations....

 

 

YES I KNEW IT!

 

:lol:

Link to post
Share on other sites

Guest Invicta_Toon

have all won tropies during the premiersip era, have always been in the prem

 

blueyes.gif

 

rest of you are patently shite

Link to post
Share on other sites

Guest Deep456

have all won tropies during the premiersip era, have always been in the prem

 

blueyes.gif

 

rest of you are patently shite

 

Cuz no one could give a shite.

Link to post
Share on other sites

we've played them all this season

they're all English

they all have more than one letter in their names

they all have Football Club in their names

their fans are c*nts

no German chancellor has ever played for any single one of them

none of them were founded by farmyard animals

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...